МЕТОДИКА БАЛАНСУВАННЯ ЧУТЛИВОГО ЕЛЕМЕНТУ МАЯТНИКОВОГО АКСЕЛЕРОМЕТРА
Анотація
Маятникові акселерометри широко застосовуються в космічних апаратах, авіації, автомобілебудуванні, ракетах та кораблях. Один з найважливіших елементів конструкції маятникових акселерометрів – підвіси, їх форма і розміри визначають важливий параметр приладів – чутливість. На чутливість підвісу впливає маятниковість та співпадання центру мас з віссю горизонту або вертикалі. В статті йде мова про методику балансування чутливого елемента.
Завантаження
| Переглядів анотації: 87 | Завантажень PDF: 82 |
Посилання
Распопов В. Я. Датчики уровня систем управления железнодорожных машин / В. Я. Распопов, Ю. В. Иванов. – Тула: ТулГУ, 2000. – 174 с.
Распопов В. Я. Математическое моделирование акселерометра прямого измерения с монокристаллическим маятником / В. Я. Распопов // Датчики и системы. – 2000. – № 3. – С. 22–26.
Обухов В. И. Технология интегральных измерительных преобразователей / В. И. Обухов. – Нижний Новгород: РИО НГТУ, 1996. – 150 с.
Возняковський А.О. Визначення жорскісних параметрів пружинних амортизаторів / А. О. Возняковський, В. П. Квасніков // Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2016. – № 3/2 (29). – С. 8–12.