ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІТИЧНОЇ ІЄРАРХІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Анотація
В статті розглядаються пропозиції щодо проведення порівняльної оцінки ефективності діяльності вищих навчальних закладів, зокрема тих, що готують спеціалістів в галузі технічного регулювання із застосовуванням методу аналітичної ієрархії, аналізуються основні етапи методики порівняльної оцінки ефективності діяльності ВНЗ та наводяться узагальнені показники, які характеризують як кількісні, так і якісні показники ефективності діяльності ВНЗ.
Завантаження
| Переглядів анотації: 90 | Завантажень PDF: 87 |
Посилання
Величко О. М. Методи оптимізації ієрархічних систем в метрології та стандартизації: теорія і практика / О. М. Величко, Л. В. Коломієць, Т. Б. Гордієнко. – За загал. ред. д-ра техн. наук Величка О. М. – Одеса: ВМВ, 2010. – 250 с.
Штойер Р. Многокритериальная оптимизация. Теория, вычисления иприложения / Р. Штойер. – М.: Радио и связь, 1992. – 504 с.
Брук Б. Н. Методы экспертных оценок в задачах упорядочения объектов / Б. Н. Брук, В. Н. Бурков // Изв. АН СССР. Техническая кибернетика. – 1972. – № 3. – С. 3–11.