ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІТИЧНОЇ ІЄРАРХІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • С. В. Добровольська Одеська державна академія технічного регулювання та якості
  • О. М. Величко Одеська державна академія технічного регулювання та якості https://orcid.org/0000-0002-6564-4144
  • Л. Т. Зіангірова Одеська державна академія технічного регулювання та якості
Ключові слова: МАІ, ієрархія, науково-педагогічна діяльність, галузь технічного регулювання.

Анотація

В статті розглядаються пропозиції щодо проведення порівняльної оцінки ефективності діяльності вищих навчальних закладів, зокрема тих, що готують спеціалістів в галузі технічного регулювання із застосовуванням методу аналітичної ієрархії, аналізуються основні етапи методики порівняльної оцінки ефективності діяльності ВНЗ та наводяться узагальнені показники, які характеризують як кількісні, так і якісні показники ефективності діяльності ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 90 | Завантажень PDF: 87 |

Посилання

Величко О. М. Методи оптимізації ієрархічних систем в метрології та стандартизації: теорія і практика / О. М. Величко, Л. В. Коломієць, Т. Б. Гордієнко. – За загал. ред. д-ра техн. наук Величка О. М. – Одеса: ВМВ, 2010. – 250 с.

Штойер Р. Многокритериальная оптимизация. Теория, вычисления иприложения / Р. Штойер. – М.: Радио и связь, 1992. – 504 с.

Брук Б. Н. Методы экспертных оценок в задачах упорядочения объектов / Б. Н. Брук, В. Н. Бурков // Изв. АН СССР. Техническая кибернетика. – 1972. – № 3. – С. 3–11.

Опубліковано
2014-06-10
Як цитувати
[1]
С. В. Добровольська, О. М. Величко, і Л. Т. Зіангірова, «ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІТИЧНОЇ ІЄРАРХІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ», Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості, вип. 1 (4), с. 19-22, Чер 2014.