МЕТОД ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ-МАГІСТРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • М. В. Оленєв Одеська державна академія технічного регулювання та якості
Ключові слова: експертне узгоджене ранжирування важливості дисциплін, багатофакторна модель порівняння, інтегральний показник якості випускника

Анотація

Запропоновано метод зіставлення рівнів підготовки магістрів у різних закладах однакового профілю шляхом монотонного графоаналітичного зведення сукупності їх оцінок під час випуску до єдиного інтегрального показника якості кожного із закладів. Застосування методу показано на прикладі деяких політехнічних університетів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 90 | Завантажень PDF: 88 |

Посилання

Озерной В. М. Принципы построения и использования многокритериальных моделей задач принятия решений / В. М. Озерной // Сборник трудов Института проблем управления. – М., 1974. – Вып. 5. – С. 3 – 15.

Озерной В. М. Методология решения многокритериальных задач / В. М. Озерной, М. Г. Гафт // Сборник «Многокритериальные задачи принятия решений». – М.: Машиностроение, 1978. – С. 14 – 17.

Гафт М. Г. Принятие решений при многих критериях / М. Г. Гафт. – М.: Знание. Серия «Математика, кібернетика», 1979. – № 7. – 67 с.

Опубліковано
2015-06-10
Як цитувати
[1]
М. В. Оленєв, «МЕТОД ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ-МАГІСТРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ», Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості, вип. 1 (6), с. 17-21, Чер 2015.