ОСОБЛИВОСТІ СТЕНДОВИХ ВИПРОБУВАНЬ ГІДРАВЛІЧНОГО ГАСНИКА КОЛИВАНЬ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНА

  • К. Ф. Боряк Одеська державна академія технічного регулювання та якості https://orcid.org/0000-0003-4226-0102
  • М. O. Манзарук Одеська державна академія технічного регулювання та якості
Ключові слова: гідравлічний гасник коливань, демпфуюча рідина, сила опору гасника, параметр опору гасника, робочий хід поршня, випробувальний стенд, стендові випробування гасників.

Анотація

Дослідження у статті присвячені вивченню проблеми, яка полягає в значній різниці значень робочого ходу поршня при випробуванні однотипного гідравлічного гасника коливань на різних за конструкцією стендах і застосованих в них різних методах випробувань гасника. Метою досліджень є підтвердження або спростування наявності впливу величини ходу поршня на експертну оцінку технічного стану гідравлічного гасника коливань. Проведені експериментальні дослідження із різним об’ємом демпфуючої рідини в робочому циліндрі гасника типу КВЗ-ЛИИЖТ 45.30.045М на сучасному універсальному випробувальному стенді ИГК-90.1. Порівняльний аналіз протоколів показав, що в режимі «стиснення» характер залежностей сили і параметра опору із зростанням швидкості переміщення поршня змінюється при зменшенні об’єму демпфуючої рідини в робочому циліндрі гасника. Автори вважають, що випробування гасників на ході поршня не менше ніж 80 % від максимального робочого ходу дозволяють виявити наявність деформацій напрямного штока і нестачу демпфуючої рідини (наявність повітря) в робочому циліндрі гасника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 134 | Завантажень PDF: 188 |

Посилання

Boryak K. F., Manzaruk M. A., Romanyuk A. N. Nedostatki vedomstvennoj normativnoj dokumentacii v otnoshenii edinstva trebovanij k konstrukcii gidrodempferov, normirovaniyu usilij dempfirovaniya i k metodam ispytanij. Informatsiinyi naukovo-tekhnichnyi zhurnal “Zaliznychnyi transport Ukrainy”. Kyiv, 2014. # 3. S. 21–31.

Tarmaev A., Petrov G., Filippov V. N. Ra-tionalization of parameters of hydraulic dampers of a carriage. February 2020. IOP Conference Series Materials Science and Engineering 760:012057 Follow journal. DOI: 10.1088/1757-899X/760/1/012057.

Boryak K. F., Manzaruk M. A. K chemu privodit otsutstvie edinstva izmerenij pri ispytaniyax gidrodempferov na stendax. Druha mizhnarodna naukova konferentsiia “Vymiriuvannia, kontrol ta diahnostyka v tekhnichnykh systemakh” (VKDTS-2013), 29-31 zhovtnia, 2013 r. Zbirnyk tez dopovidei. Vinnytsia: PP “TD “Edelveis i L”, 2013. S. 220–224.

Borjak K.F., Manzaruk M.O. Porivnjannja vyprobuvaljnykh stendiv riznykh vyrobnykiv, jaki vykorystovujutjsja dlja tekhnichnogho diaghnostuvannja ghidravlichnykh ghasnykiv kolyvanj tjaghovogho rukhomogho skladu. Mezhdunarodnyj informacionnyj nauchno-texnicheskij zhurnal “Lokomotiv-inform”. Xar’kov, № 5-6 (traven-cherven), 2016. S. 4-7.

Titurus, B., du Bois, J., Lieven, N., and Hansford, R. E., “A method for the identification of hydraulic damper characteristics from steady velocity inputs,” Mechanical Systems and Signal Processing, Vol. 24, Issue 8, November 2010, pp. 2868-2887. DOI:10.1016/j.ymssp.2010.05.021(2).

Marian Witalis Dobry, Artur Krajewski. The diagnostics of the technical state of hydraulic dampers using the energy method. December 2014. Conference: IV International Conference on “Manufacturing-2014” At: Poznan University of Technology. Volume: Abstracts, pp. 21-22.

Zeyao Hu, Dongli Song, Yuanchen Zeng, Weihua Zhang. Analysis of the service life of railway hydraulic dampers considering temperature and loading. January 2020 Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers Part F Journal of Rail and Rapid Transit. DOI: 10.1177/0954409719898079.

Demin Yu. V., Chernyak A. Yu. Ocenka dinamicheskix pokazatelej bezopasnosti dvizheniya, plavnosti xoda i vzaimodejstviya s putem skorostnogo podvizhnogo sostava. “Perspektyvy vprovadzhennia tekhnichnykh zasobiv bezpeky rukhu na zaliznytsiakh Ukrainy”: XIІІ Nauchn.-prakt. konf., 10-12 sentyabrya 2013 g. : tezisy dokl. Odessa: Odesskaya zh.d. S. 20-26.

Hwan-Choong Kim, Yu-Jeong Shin, Wonhee You, Kyu Chul Jung, Jong-Seok Oh, Seung-Bok Choi. A ride quality evaluation of a semi-active railway vehicle suspension system with MR damper: Railway field tests. Journal of Rail and Rapid Transit. Volume 231, issue 3, pages 306–316. Article first published online: February 3, 2016; Issue published: March 1, 2017. DOI: 10.1177/0954409716629706.

Wenlin Wang, Dingsong Yu, Rui Xu. Prediction of the in-service performance of a railway hydraulic damper. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. Volume 231, issue 1, pages 19–32. Article first published online: November 29, 2015; Issue published: January 1, 2017. DOI: 10.1177/0954409715618685.

Опубліковано
2020-10-04
Як цитувати
[1]
К. Ф. Боряк і МанзарукМ. O., «ОСОБЛИВОСТІ СТЕНДОВИХ ВИПРОБУВАНЬ ГІДРАВЛІЧНОГО ГАСНИКА КОЛИВАНЬ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНА», Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості, вип. 1(16), с. 28-34, Жов 2020.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають