КОНЦЕПЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Анотація
У статті розкриваються ключові положення концепції індивідуально-орієнтованого навчання студентів ВНЗ: організація навчально-виховного процесу за індивідуальним навчальним планом студента, формування розкладу занять за «дисциплінарним» принципом, гнучкий навчальний графік, надання студентам можливості самим визначати необхідність і час відвідування занять, забезпечення мобільності студентів та можливості індивідуально виконати і здати тематичні і контрольні завдання, проведення тематичного і підсумкового контролю успішності та введення системи моніторингу успішності.
Завантаження
| Переглядів анотації: 148 | Завантажень PDF: 83 |
Посилання
Горовая В. И. Индивидуально‐ориентированное обучение как современная образовательная технология / В. И. Горовая, Н. Ф. Петрова // Международный журнал экспериментального образования. – 2010. – № 7. – С. 75–76. – [Электронный ресурс]. – URL: www.rae.ru/meo/.
Захарчин Р. М. Гармонізація відносин вищої школи і ринку праці як необхідна умова інноваційного розвитку суспільства / Р. М. Захарчин // Вісник НУ «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – № 769. – С. 268–273.
Коляда М. Г. Вибір оптимальних форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально орієнтованою освітньою системою / М. Г. Коляда // Народна освіта. – Електронне наукове фахове видання. – http://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2128
Красовська О. Ю. Інтернаціоналізація вищої освіти в умовах глобалізації світового освітнього простору / О. Ю. Красовська // Вісник Академії митної служби України. Серія «Економіка». – 2011. – № 2. – С. 102–109.
Личностно-ориентированное обучение: хрестоматия для студентов гуманитарных ф-тов высших учебных заведений / сост. Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. – М.: СГУ, 2005. – 263 с.
Чайка В. М. Основи дидактики [навч. посібник] / В. М. Чайка. – К.: Академвидав, 2011. – 238 с.