ОСОБЛИВОСТІ ВИПРОБУВАННЯ НА МІЦНІСТЬ АВТОРЕГУЛЯТОРІВ ГАЛЬМІВНОГО ОБЛАДНАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ

  • К. Ф. Боряк Одеська державна академія технічного регулювання та якості https://orcid.org/0000-0003-4226-0102
  • O. М. Лимаренко Одеський національний політехнічний університет https://orcid.org/0000-0002-3607-5253
  • Н. О. Перетяка Одеська державна академія технічного регулювання та якості
Ключові слова: гальмівне обладнання вагонів, авторегулятор, відкручування гвинта, автоматичний стенд, випробування на міцність, напружений стан, зусилля навантаження.

Анотація

Стаття присвячена розв’язанню суперечливої вимоги п. 15.5.7 чинної в Україні відомчої інструкції з ремонту гальмівного обладнання вагонів типу ЦЛ-0013. Встановлені залежності значень напруженого стану авторегулятора при випробуванні на міцність на автоматичному стенді від зміни його довжини у всьому можливому діапазоні відкручування гвинта на розмір «а» в межах 0-600 мм. Завдання вирішується розрахунковим шляхом за двома різними методиками, а отримані результати значень напруженого стану авторегулятора з різною довжиною відкручування гвинта на розмір «а» порівнюються між собою. На підставі порівняння розрахунків показано, що розмір «а» відкручування авторегулятора при випробуваннях його на міцність із однаковим зусиллям навантаження в повздовжньому напрямку не впливає на розрахункове значення напруженості гвинта.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 115 | Завантажень PDF: 163 |

Посилання

Perpinya, D. “Reliability and safety in railway”, Barcelona, 2012.

Cruceanu, Cătălin & Camil, Craciun. (2018). Aspects regarding braking process of passenger trains with different braking systems in composition. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. 400. DOI: 042012. 10.1088/1757-899X/400/4/042012.

M. Günay, M. E. Korkmaz, R. Özmen. An investigation on braking systems used in railway vehicles. Engineering Science and Technology, an International Journal.Volume 23, Issue 2, April 2020, P. 421–431.

Afanasieva O.V. Materialoznavstvo ta konstruktsiini materialy. Navch. posibnyk. Kharkiv: KhNURE, 2016. 188 p.

Voloshyn D.I., Afanasenko I.M., Derevianchuk Ya.V. Do pytannia udoskonalennia konstruktsii halmivnoi vazhilnoi peredachi vahona-khopera. Visnyk skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu imeni Volodymyra Dalia. № 2 (243), 2018. P. 54–59.

Olshevskiy, Alexander & Olshevskiy, Alexey & Berdnikov, Oleg & Kim, Chang. (2012). Finite element analysis of railway disc brake considering structural, thermal, and wear phenomena. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part C: Journal of Mechanical Engineering Science. 226. 1845-1860. 10.1177/0954406211428705.

Wysokowski A., Howis J. Obliczenia przepustow Metodą Elementow Skończonych – MES. 2011. № 3 (36). Р. 54–57.

Orobej V.F. Raschet mashinostroitel'nyh konstrukcij chislennymi metodami. Tom 2. Odessa : Aprel', 2018. 840 р.

Markova E.V., CHechuga O.V. Ispol'zovanie programmy ANSYS dlya analiza rabotosposobnosti konstrukcij. Izvestiya TulGU. Tekhnicheskie nauki. 2016. V.8. Vyp 2. Р. 206–209.

Meroğlu. Rayli sistemlerde ray ve teker arasindaki temas analizinin ANSYS ortaminda incelenmesi. MEGEP, Raylı Sistemler Teknolojisi, Ankara, 2013. URL: https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/52735246/tez.pdf?1492763124 (accessed 08.05.2020).

Putinceva A. V. Optimizaciya elementov konstrukcii s pomoshch'yu geneticheskogo algoritma v sushchestvuyushchih programmnyh produktah. Stroitel'stvo, materialovedenie, mashinostroenie. 2016. № 94. Р. 137–142.

Barulina M. A. Ispol'zovanie ANSYS WORKBENCH dlya raboty s geometricheskimi modelyami. Moskva: Editus, 2012. 316 p.

Опубліковано
2020-10-04
Як цитувати
[1]
К. Ф. Боряк, ЛимаренкоO. М., і Н. О. Перетяка, «ОСОБЛИВОСТІ ВИПРОБУВАННЯ НА МІЦНІСТЬ АВТОРЕГУЛЯТОРІВ ГАЛЬМІВНОГО ОБЛАДНАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ», Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості, вип. 1(16), с. 20-27, Жов 2020.