ФОРМУВАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ КВАЛІМЕТРИЧНИМ МЕТОДОМ

Ключові слова: банківські послуги, показники якості, показники вагомості.

Анотація

В статті проведено аналіз поняття якості послуг, зокрема якості банківських послуг. Розглянуті вимоги нормативних документів щодо формування показників якості. Запропоновано класифікацію якості показників якості банківських послуг в залежності від суб’єктів оцінювання якості банківських послуг та засади методу їх оцінювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 94 | Завантажень PDF: 83 |

Посилання

ДСТУ ISO 9004-2-96 Управління якістю та елементи системи якості. Дата введення 01.07.1997 р.

Латыпова Л. В. Современные методы оценки системы менеджмента качества / Л. В. Латыпова // Экономика и предпринимательство. – 2015. – № 6 (ч.3). – С. 845.

ГОСТ Р 52113-2014 Услуги населению. Номенклатура показателей качества услуг. Дата введення 2016-01-01. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://docs.cntd.ru/document/1200114171.

Латыпова Л. В. Оценка качества консультационных услуг / Л. В. Латыпова // Экономика и предпринимательство. – 2014. – № 4 (ч.1). – С. 699.

Пономарева Т. А. Качество услуг: качественные параметры оценки / Т. А. Пономарева, М. С. Супрягина // Маркетинг в России и за рубежом. – 2011. – С. 130.

Тамоян П. Г. Методы оценки эффективности управления качеством инновационного проекта: дис. канд. экон. наук : 08.00.05 / П. Г. Тамоян; С.-М., 2011. – 189 с.

Опубліковано
2017-06-26
Як цитувати
[1]
О. В. Ярмолюк і Н. Є. Гоц, «ФОРМУВАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ КВАЛІМЕТРИЧНИМ МЕТОДОМ», Збірник наукових праць Одеської державної академії технічного регулювання та якості, вип. 1 (10), с. 28-34, Чер 2017.