ФОРМУВАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ КВАЛІМЕТРИЧНИМ МЕТОДОМ
Анотація
В статті проведено аналіз поняття якості послуг, зокрема якості банківських послуг. Розглянуті вимоги нормативних документів щодо формування показників якості. Запропоновано класифікацію якості показників якості банківських послуг в залежності від суб’єктів оцінювання якості банківських послуг та засади методу їх оцінювання.
Завантаження
| Переглядів анотації: 94 | Завантажень PDF: 83 |
Посилання
ДСТУ ISO 9004-2-96 Управління якістю та елементи системи якості. Дата введення 01.07.1997 р.
Латыпова Л. В. Современные методы оценки системы менеджмента качества / Л. В. Латыпова // Экономика и предпринимательство. – 2015. – № 6 (ч.3). – С. 845.
ГОСТ Р 52113-2014 Услуги населению. Номенклатура показателей качества услуг. Дата введення 2016-01-01. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://docs.cntd.ru/document/1200114171.
Латыпова Л. В. Оценка качества консультационных услуг / Л. В. Латыпова // Экономика и предпринимательство. – 2014. – № 4 (ч.1). – С. 699.
Пономарева Т. А. Качество услуг: качественные параметры оценки / Т. А. Пономарева, М. С. Супрягина // Маркетинг в России и за рубежом. – 2011. – С. 130.
Тамоян П. Г. Методы оценки эффективности управления качеством инновационного проекта: дис. канд. экон. наук : 08.00.05 / П. Г. Тамоян; С.-М., 2011. – 189 с.